wtorek, 24 lutego 2015

Opinie dziennikarzy o metodzie SITA

Gdy jechałam, nie wierzyłam, że taki tygodniowy kurs jest w stanie poprawić znajomość języka angielskiego. Zdecydowałam się na kurs idiomów, gdyż o znajomości każdego języka świadczyznajomość idiomów. Jest to przecież uwarunkowane historycznie. Kurs doskonale przygotowany, atmosfera cudowna, dziennie około 10 godzin zajęć systemem SITA. Gorąco polecam wszystkim wątpiącym. Sama widziałam osoby zaczynające naukę francuskiego, niemieckiego, angielskiego, stąd wniosek, że jest to metoda doskonała na każdym poziomie. Opinie tych osób po tygodniowym lub dwutygodniowym kursie były podobne. Było warto.
P.S. Kurs jest dla tych, którzy wiedzą, że chcą się nauczyć i bardzo nad tym pracują.

Barbara Bilińska - Kępa
Program II TVP S.A.



Program SITA bardzo mi się podoba, szczególnie uważam, że jest przeznaczony dla osób, które miały wcześniej kontakt z językiem. Mowa tu oczywiście o kursie dla biznesmenów. (...) możliwości, jakie daje SITA, są nieograniczone. Zauważyłem to dopiero po odbyciu kursu. Wcześniej nie miałem kontaktu z językiem ekonomicznym zarówno w polskim jak i angielskim wydaniu. Efekty zauważyłem tuż po przyjeździe. Biorąc do ręki gazetę NEWSWEEK i czytając dział ekonomiczny stwierdziłem, że po słownik polsko-angielski sięgnąłem tylko kilka razy.

Dariusz Prosiecki
RADIO ZET

(...) dzięki słuchaniu lekcji wyłącznie przez słuchawki (najpierw bez okularów, a potem w stanie relaksu), ograniczona jest do minimum możliwość rozproszenia uwagi. Należy zwrócić uwagę na bardzo dobre - moim zdaniem - kasety z lekcjami (kasety zostały wycofane z oferty i zastąpione kursami na innych nośnikach - przyp. SITA). Każda lekcja jest kilkakrotnie powtarzana, ale - co ciekawe - nie jest to nużące dla ucznia. Ponadto lekcje z początku kursu są podawane wolniej niż lekcje końcowe. Ta metoda po prostu wymusza skupienie i uwagę, przez co zwiększa efektywność. (...) Nie sądzę, by można tego dokonać wyłącznie słuchając kaset (kasety zostały wycofane z oferty i zastąpione kursami na innych nośnikach - przyp. SITA) i czytając podręcznik, zaś przebywanie w stanie relaksu daje także możliwości wewnętrznego wyciszenia się.

Agnieszka Leo-Sielicka
POLSKIE RADIO (IAR)

(...) Z całą stanowczością zgadzam się z tym, iż nauka w stanie relaksu jest bardzo skuteczna.
(...) Przyznam, że wybierałam się na kurs z mieszanymi uczuciami.
(...) Opłacało się. Jestem bardzo zadowolona z pobytu we Wrocławiu. Wcześniej miałabym problemy z porozumieniem się z kimś w języku francuskim. Teraz, po tak intensywnej nauce czuję się już na siłach prowadzić oczywiście niezbyt skomplikowaną konwersację.
Atutem systemu SITA, jest właśnie relaks (...)
Dużym zaskoczeniem były dla mnie zajęcia prowadzone przez pracowników tamtejszego ośrodka, które odbywały się w przerwach. Dowiedziałam się z nich wiele ciekawych kwestii, np. o funkcjonowaniu naszego mózgu, o tym jak ćwiczyć pamięć, o muzykoterapii itp.
Gdybym miała więcej czasu z pewnością zostałabym, aby zrealizować drugą część kursu.
(...) Jedno jest pewne. Nauka systemem SITA, moim zdaniem przynosi oczekiwany rezultat.

Karolina Dobrowolska
SUPER EXPRESS

(...) Dzięki systemowi SITA udało mi się bez wysiłku opanować podstawy języka niemieckiego w bardzo krótkim czasie. Po wprowadzeniu się w stan relaksu przyswajam zwroty i wyrażenia łatwo i przyjemnie. Po ukończeniu kursu języka niemieckiego wiem, że nauka w systemie SITA jest dużo łatwiejsza niż podczas kursu tradycyjnego i trwa o wiele krócej.
(...) mogę polecić go wszystkim, którzy chcą szybko i dobrze nauczyć się języka obcego. Z pewnością będę kontynuować naukę w szkole SITA i żałuję tylko, że metoda ta nie była znana mi wcześniej kiedy przez kilka lat uczyłam się języka angielskiego na kursie tradycyjnym.

Agnieszka Łubiarz
FAN MAGAZYN / NASZA MISS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Georgi Łozanow

Georgi Łozanow

Roger Wolcott Sperry

Roger Wolcott Sperry